sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Mass

Desigur...toti avem deaface cu ele.Mesaje scurte trimise din partea unor plictisiti redusi mintal, menite sa te faca sa zambesti(sau,poate doar sa te faca sa te enervezi teribil)
Cel mai tare mess primit a fost primit cand eu tocmai imi instalam anti-virusul.Deci procesul ajuns la 95% dupa cateva ore bune a fost compromis.Ma uit disperata sa vad mass-ul...si ma asteptam la un dala cu,"iti moare mama in 4 ore dak nu trimiti acest msg tuturor din lista...scz,lam primt shi yo".
Nu,era bine daca era asta...mass-ul primit de mine era ceva incredibil...extraordinar si bine gandit.
Cei care trimit mass-uri sunt in general persoane obsedate de mees...pentru care mess-ul este practic o a II-a natura.persoane pentru care:daca nu e mess nu e nimic.Persoane cu peste 800 de persoane in lista si cu limita de 100 de ignore-uri atinsa demult.Persoane cool,care simt uneori nevoiea de a fii si mai cool so...hai sa bagam mass-uri :D ....
Si poate ca va mai si omoara curiozitatea sa stiti ce mass am primit...so,tragem linie si recapitulam:

Eu imi instalez linistita anti-virusul...Dupa 2 ore ajunge pe la 95% si primesc un mass care...ei bine...sa intelegem ca dupa acel mass toate cele 95 de procente zboara catre 0 ....

Asa,mass-ul era....

cineva(nu dau nume :D ): asta e un mass(numai prosti il sterg :P :P :P :P :P :P :P :P :)) :)) :)) :)) =)) =)) =)) )
eu(nu-mi dau nici eu id-ul ):acesta este un ignore...(numai prostii raman indiferenti in fata prostiei)


deci dap... acesta este un mass...